vrijdag 23 mei 2014

Uitslag Give Away......

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers bedanken maar zeker en vast ook de vaste kliek volgers :-)

Ik hoor hier en daar wel eens dat meerdere mensen minder bloggen, ik blog nog altijd graag en lees ze ook nog altijd heel graag ....

Een de winnaar is Goudhaartje .....ze heeft gekozen voor pakketje 1.....dus Goudhaartje als je dit leest wil je dan even jouw gegevens doormailen zodat ik het pakketje naar je toe kan sturen ...

Een heel fijn zonnig weekend

Liefs
Marjo

5 opmerkingen:

  1. Nou, Goudhaartje gefeliciteerd!
    Ik ben van de volhouders hoor, en probeer toch één keer per week iets te posten. En het lezen en reageren vind ik toch ook erg leuk om te doen, alhoewel het wel veel tijd kost. En voor de mensen die nog een gokje willen wagen, kun je bij mij terecht voor een weggevertje!

    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik probeer het vol te houden, soms lukt het me niet om elke week iets te posten. En lezen en reageren op blogs doe ik ook nog steeds graag.
    Maar winnen, is natuurlijk wel heel fijn!!! Dus, ik zal je zo gelijk even een mailtje sturen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nana een hele leuke winnares, van harte!! Enne ik blijf lekker bloggen en blogs lezen, zalig! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd aan goudhaartje.
    veel plezier er mee
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de gelukkige winnares!

    BeantwoordenVerwijderen